Ingunn Weekly: Fans of Good Service – den kommende folkebevegelsen
I skrivende stund er HSMAI-teamet og jeg på vei tilbake til Oslo, etter et fantastisk vellykket arrangement på Rica Nidelven Hotel. Temaet i dag var introduksjonen av vårt prosjekt, Fans of Good Service. Næringsforeningen i Trondheim stod for arrangementet, sammen med Trøndelag Reiseliv og Visit Trondheim, og 80 serviceglade personer, fra alle typer næringer, deltok. Trøndelag er Fans of Good Service!
Fans of Good Service er den kommende folkebevegelsen! Sammen med våre partnere, skal vi sette service i høysetet. Jeg oppfordrer deg til å melde deg på HSMAI Dagen – vi har mye service på agendaen!
Mer om serviceprogrammet på denne siden
Konferansen i sin helthet på denne siden
Jeg vil takke Bjarte Gjerde på Rica Nidelven Hotel, og samtidig gratulere ham og hans medarbeidere for utmerkelsen Årets Bedrift, som i over 20 år er blitt delt ut årlig av Nordea, i samarbeid med Næringsforeningen i Trondheim.
Gratulerer også for utmerkelsen for Norges beste frokost! Ny kåring kommer snart, og dette blir åttende år på rad at Haugen-Gruppen Storkjøkken kårer Norges beste Hotellfrokost, Twinings Best Breakfast. Jeg ønsker dere lykke til!
Jeg har i hele min karriere jobbet internasjonalt, og bodd på mange flotte internasjonale hoteller av høy klasse. Dette var mitt første besøk ved Rica Nidelven Hotel, og jeg må få uttrykke min begeistring, og kan trygt si at Rica Nidelven Hotel er fullt på høyde med de flotteste hoteller, og holder høy internasjonal standard.
Takk til Trondheim – flere regioner står for tur for introduksjon av Fans of Good Service!
Ha god ettermiddag!
Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir. HSMAI Chapter Norway
Toppfoto: Ingunn Hofseth tester servicen hos Preus Foto på Majorstua i Oslo.